I Ned help with Google Earth logon
Jeg har lige købt Google Earth 2011 men kan ikke få det til at virke rigtigt. Har afinstalleret og geninstalleret det. Får oplyst forkert licens nr. når jeg beder om det. Det n.r er udløbet, kan i oplyse mig om det rigtige.
It sems like the translation are bad but I am not to good in spelling English.
1 Answer
Top contributors in Uncategorized category
Unanswered Questions
sunwinntcom
Answers: 0
Views: 2
Rating: 0
ppgaming
Answers: 0
Views: 4
Rating: 0
mega777zorg
Answers: 0
Views: 5
Rating: 0
mega777zorg
Answers: 0
Views: 10
Rating: 0
TDTC
Answers: 0
Views: 5
Rating: 0
ZBET
Answers: 0
Views: 7
Rating: 0
TDTC
Answers: 0
Views: 7
Rating: 0
TDTC
> More questions...
Answers: 0
Views: 7
Rating: 0
Villy Th. Hansen
Mr.Den